Další obrázky:

HRS4386 Rivarossi 4-dílná dvoupatrová jednotka Bp 920, ČSD, epocha III
HRS4386 Rivarossi 4-dílná dvoupatrová jednotka Bp 920, ČSD, epocha III

HRS4386 Rivarossi 4-dílná dvoupatrová jednotka Bp 920, ČSD, epocha III

Zboží na cestě - Novinka 2023 - 4-dílná dvoupatrová jednotka Bp 920 ČSD.

Epocha III (1965) Depo: Ostrava

Původní provedení z výroby.

Délka přes nárazníky: 845 mm

Minimální průjezdní poloměr: 365 mm

Exkluzívní serie pro Ben-Zerba

Patrové jednotky ČSD řady Bp (Bp920)

Na počátku 60. let si po dobrých zkušenostech se zapůjčenými patrovými jednotkami objednaly Československé státní dráhy také vlastní čtyřdílné patrové jednotky označené řadou Bp.
V první fázi se jednalo o 20 jednotek, označených čísly 900 - 919. Každá patrová jednotka se skládá ze dvou koncových a dvou vložených vozů, uložených na dvounápravových a třínápravových podvozcích.
Třínápravové podvozky Jakobsova typu jsou umístěny v místech spojení jednotlivých dílů patrové jednotky, dvounápravové podvozky se nachází pod jejími konci.
Při uspořádání sedadel 3+2 měla každá z jednotek kapacitu 410 míst k sezení.
Po dobrých provozních zkušenostech s 20 prvními patrovými jednotkami se Československé státní dráhy rozhodly pro objednání dalších 30 kusů čtyřdílných patrových jednotek, které byly dodány v roce 1965.
Tyto jednotky se od původního provedení z roku 1962 v některých detailech odlišovaly. Nejvýznamnější změnou byla změna uspořádání sedadel na 2+2, čímž došlo ke snížení celkového počtu sedadel na 342.
Další, dobře viditelnou změnou bylo zřízení zavazadlového oddílu na jednom z konců patrové jednotky a s tím související doplnění vyhlídkových oken vlakvedoucího.
Všechny patrové jednotky byly natřeny standardně zeleně se šedou střechou a černým pojezdem.
V původním provedení byl vnější vzhled kromě standardních nápisů doplněn o velký nápis ČSD s přiléhajícími třemi vodorovnými linkami na obou stranách nápisu ČSD, který jako celek evokoval symbol okřídleného kola a dodával patrové jednotce atraktivní vzhled.
A právě toto provedení se stalo předlohou pro model patrové jednotky Bp 920 zachycující patrovou jednotku v původním provedení z výroby. Předlohou modelu byla jednotka z druhé série z roku 1965, první dodaná jednotka opatřená vyhlídkovým oknem vlakvedoucího, již s uspořádání sedadel 2+2.

Výrobce: RIVAROSSI

Skladem: Ne

Dodací lhůta: Zboží na cestě

Záruční lhůta: 24 měsíců

Cena: 8 499,- Kč s DPH

Včetně recyklačního poplatku: 0,- Kč s DPH

Měřítko: H0 - 1:87
Národní železnice: ČSD
Systém napájení: DC - stejnosměrný proud
Systém / verze: Analogový + NEM 21-pin konektor
Barva: Zelená - tmavá
Epocha / období: III (1945 - 1968)
Stav zboží: Nové a nepoužité
Předpokládaný termín dodání: Zboží je vyrobeno a na cestě do našeho skladu


 Ks




Produkt se dále nachází v těchto kategoriích:



Položit nový dotazVyberte si jazyk příspěvků:     Česky   Anglicky   Vše   

  • Ivo   (26.04.2023 20:33)
    Madla !! 

    Ahoj přátelé, BUDE mít souprava JIŽ konečně VŠECHNA madla SPRÁVNĚ !!

    bez "DODO" ... ne jako ostatní paskvily !!!!!!!!!!!!!!!§

    Reagovat

    • Frans van der Ben (správce)   (27.04.2023 08:18)
      Re: Madla !! 

      Vážený pan Kušta.
      V první sérii nebylo technicky možné je namontovat. S druhou sérií továrna udělala chybu. Tak teď u třetí série doufáme, že vše dobře dopadne :-)

      Reagovat


  

Kde hledat:




Vyhledávání podle parametrů

Ben-Zerba s.r.o.
Mariánská 355
261 01  Příbram IV

tel.: +420 325 512 901

e-mail: info@ben-zerba.cz


 

     

     
Přijímáme platbu kartou